Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ- ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ-ΕΘΝΟΚΤΟΝΙΑ



Αυτά  πού  δέν  μάς  λένε.....   

<< Ή  ανεξέλεγκτη  εισροή  αλλοεθνών  στό  έδαφος  μιάς  χώρας  είναι  παράνομος  εποικισμός, συνιστά  έγκλημα  εθνοκτονίας, συντελούμενο  κατά  κανόνα  υπό  ανώμαλες  συνθήκες  πολέμου  καί  απαγορευμένο  από  τό  διεθνές  δίκαιο >>.
Άρθρο 8.2.β.viii,τού  Διεθνούς  Ποινικού  Δικαστηρίου

Μία εβδομάδα μετά τήν επίσκεψη τού απερχόμενου προέδρου τών ΗΠΑ Μπάρακ Ομπάμα στήν χώρα μας καί τήν πέρα ώς πέρα μεγαλοπρεπή τελετή υποδοχής του ( καμμία σχέση μέ τήν υποδοχή τού προέδρου τής Ρωσίας Βλαδίμηρου Πούτιν - καί άς μή ήταν επίσημη ή επίσκεψή του - ) προσπαθώ νά αποτιμήσω ψύχραιμα τά υπέρ καί τά κατά τής επίσκεψης. Δέν διέλαθε τής προσοχής μου πώς μάς ΄΄ έφερε΄΄ καί τήν αναπληρώτρια υπουργό εξωτερικών τών ΗΠΑ κυρία Βικτώρια Νούλαντ. Γνωστό γεράκι τού βαθέως αμερικανικού κράτους καί συνειδητά φιλότουρκη μέ πάγια ανθελληνικές θέσεις γιά τό Κυπριακό . Είναι βέβαιο, πώς, οί πιέσεις γιά τό Κυπριακό είναι μεγάλες καί εναντίον τών ζωτικών συμφερόντων τού Κυπριακού Ελληνισμού. Γιά τά ζητήματα τής οικονομίας ακούσαμε λόγια, λόγια, λόγια. Επί τής ουσίας , ουδέν. Θετικά είναι, τά όσα είπε καί ανέδειξε ό Ομπάμα σέ βίντεο μέ φόντο τήν Ακρόπολη τό οποίο δημοσιοποίησε urbi et orbi μέ πολύ στίλ είναι αλήθεια , αμερικάνικο , περί δημοκρατίας , περί ισχύος, περί κράτους , γιά τούς αρχαίους προγόνους μας πού οί εδώ εθνομηδενιστές αρνούνται τήν άμεση συγγένεια καί σχέση τού λαού μας μαζί τους ,αρνούνται τήν συνέχεια τού ελληνικού έθνους. Ό Ομπάμα , τό ξεκαθάρισε. Απευθυνόταν σέ μάς , ώς σέ γνήσιους απογόνους. Όταν ό επικυρίαρχος μιλεί, ό κάθε Λιάκος, Χριστόπουλος, Ρεπούση , Φίλης καί λοιποί όμοιοι χαμηλώνουν τό βλέμμα καί σιωπούν. Τί , θά χαρακτηρίσουν τόν Ομπάμα ώς ακροδεξιό, ρατσιστή, φασίστα ; Είπε όμως κάτι πού ενεθάρυνε τούς οίκοθεν εθνομηδενιστές. Επεσήμανε τά καλά τής παγκοσμιοποίησης καί τήν ανάγκη τής ωραιοποίησής της. Τό τέρας τής παγκοσμιοποίησης δέν ωραιοποιείται καί δέν διορθώνεται μέ απλές βελτιώσεις κύριε απερχόμενε πλανητάρχα. Οί λαοί δέν έχουν αποφασίσει νά αυτοκτονήσουν κύριε πλανητάρχα. Θέλουν νά ζήσουν. Οί παγκόσμιες αριστερόφρονες ελίτ δέν μπορούν πιά νά διαβουκολήσουν τά ποίμνια.
Ή παγκοσμιοποίηση τού κυρίου Ομπάμα, δηλαδή ή ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων, εμπορευμάτων καί υπηρεσιών , αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα γιά την εξάπλωση τού φαινομένου τής λαθρομετανάστευσης. Οί καπιταλιστικές χώρες ενδιαφέρονται γιά φτηνό εργατικό προσωπικό. Τό φαινόμενο αυτό είχαν καταγγείλει οί Μάρξ καί Έγκελς στήν περίπτωση τής Αγγλίας , όταν οί εργοστασιάρχες της ήθελαν νά φέρουν εργάτες από τήν Ιρλανδία καί άλλες χώρες τής Ευρώπης. Ή δυνατότητα γιά μετακίνηση εργατών , πού εντάσσονται στήν περίπτωση τής ελεύθερης διακίνησης υπηρεσιών , ευνοεί αυτήν τήν εισροή λαθρομεταναστών στήν Ευρώπη.
Στήν πατρίδα μας τήν παγκοσμιοποίηση αναδέχθηκαν καί προώθησαν ώς υποτελείς τών ΗΠΑ οί Κώστας Σημίτης καί Γιώργος Παπανδρέου .Ό πρώτος έσπευσε ώς ανταποκριτής τής παγκοσμιοποίησης στήν Ελλάδα νά δηλώσει, το 1996, ότι, << ή Ελλάδα πρέπει νά γίνει πολυπολιτισμική>>. Ό δεύτερος , ό Γιώργος Παπανδρέου , διά τού υπουργού του τών εσωτερικών Γιάννη Ραγκούση εισήγαγε τόν κατάπτυστο νόμο 3838/2010 περί ιθαγενείας τόν οποίο ψήφισε ή κυβέρνησή του καί απέρριψε τό συμβούλιο Επικρατείας ώς αντισυνταγματικό. Ήταν ό πρώτος νόμος πού ψήφισε ή νεοεκλεγείσα κυβέρνησή του. Οποία πρεμούρα. Δέν είναι περίεργο πώς έν μέσω τού τυφώνα τού Μνημονίου ,τό πρώτο πού επέλεξε ό μοιραίος γιά τήν χώρα Γιώργος Παπανδρέου καί οί δικοί του νά ψηφίσουν ήταν ό συγκεκριμένος αυτός νόμος ; Πανομοιότυπη συμπεριφορά επέδειξε καί ή κυβέρνηση τής << πρώτης φοράς Αριστεράς>>. Οί συγγένειες τών απόψεων, τών μεθοδεύσεων , τών εξαπατήσεων καί τών όποιων τακτικισμών καί τών δύο αυτών κυβερνήσεων είναι σκανδαλώδεις. Όλες κατά τού δημοσίου συμφέροντος. Όλες κατέτειναν στήν ταπείνωση καί στήν συρρίκνωση τού Ελληνισμού. Σάν νά εκτελούσαν τό ίδιο σενάριο. Σάν; Άς αναλύσουμε τό θέμα τού νόμου αυτού καί ή απάντηση θά εξαχθεί αβίαστα. Όχι νομικίστικα. Αυτά αφορούν τούς δικηγόρους. Θά αναδείξουμε τήν πολιτική πλευρά. Αυτή ανήκει στούς πολίτες αυτής τής χώρας. Χώρας; Κάποιοι ( συριζαίοι, αντιεξουσιαστες, νεοφιλελεύθεροι, αλληλέγγυοι, ΜΚΟ καί λοιποί ) κατατείνουν μέ πράξεις καί παραλείψεις νά τήν μεταβάλλουν σέ χώρο. Προετοιμάζουν έτσι τόν νέο εμφύλιο. Λαθρομετανάστες, συριζαίοι , ανταρσύα, αντιεξουσιαστές καί λοιποί εθνομηδενιστές από τήν μιά, καί , ό Ελληνικός λαός από τήν άλλη. Νεοταξίτες , μεταμοντέρνοι ολιγαρχικοί τής σύγχρονης βαρβαρότητας τού παγκόσμιου χρηματοπιστωτιού κεφαλαίου καί τών πολυεθνικών από τή μιά, καί , οί πατριώτες Έλληνες δημοκράτες υπερασπιστές τού μεγάλου Ελληνοχριστιανικού πολιτισμού τού Ελληνικού έθνους από τήν άλλη. Τά στοιχεία γιά τίς θέσεις τής πλειοψηφίας τής ολομέλειας τού ΣτΕ καί κυρίως τίς θέσεις τών 11 δικαστών πού μειοψήφισαν - εξαιρετικά επικίνδυνες καί προκλητικά μεταμοντέρνες γιά δικαστές - τά άντλώ από τό άκρως διαφωτιστικό άρθρο τού καλού συναδέλφου Ευάγγελου Τσεκούρα. Θεωρώ, πώς ό Ελληνικός λαός , οφείλει νά ενημερώνεται ουσιαστικά καί σέ βάθος γιά θέματα πού άπτονται τής εθνικής του κυριαρχίας καί εθνικής του ασφάλειας . Γιά άλλη μία φορά, θά διαπιστώσουμε ότι ό εθνομηδενισμός έχει δηλητηριάσει όχι μόνο εκπαιδευτικούς , πολιτικούς , δημοσιογράφους άλλά καί δικαστικούς κύκλους . Οί τελευταίοι , δύνανται , ώς έκ τής θέσεώς τους νά βλάψουν ολοσχερώς τήν έννοια τού έθνους καί νά τήν αποξενώσουν από τήν έννοια τού κράτους. Δηλαδή, ή μελλοντική επικράτηση τής μειοψηφούσας άποψης μάς μετατρέπει αυτομάτως , μέ τό τσουνάμι τής λαθρομετανάστευσης πού έχει ενσκήψει στήν χώρα μας σέ μειοψηφία, αφού γιά τούς δικαστές αυτούς, έλληνας γίνεται όποιος έχει ΑΦΜ. Περιέργως καί συμπτωματικώς (;) τό ίδιο υποστηρίζει καί ό μέ απόφαση τού ΣτΕ παρανόμως κατέχων τήν καθηγεσία , αλλά περιέργως, ουδέποτε ή απόφαση αυτή έχει εκτελεσθεί !! κύριος Αντώνης Λιάκος. Άς παρακολουθήσουμε όμως τήν αποκάλυψη τού καλού συναδέλφου.
<< Είναι λίγο – γνωστό σέ όλους μας ότι ή ιθαγένεια ή ελληνική κτάται διά τής
γεννήσεως, όταν κατάγεσαι από Έλληνες γονείς. Αυτό είναι τό πρώτο καί καλύπτει τό μεγαλύτερο φάσμα τών περιπτώσεων. Όπως έχουμε καί τίς πολιτογραφήσεις. Κάποιος αλλοδαπός θέλει, έφ΄ όσον συγκεντρώνει κάποιες προϋποθέσεις, θετικές – πρώτα απ΄ όλα νά είναι ενήλικας – μέ δήλωση βουλήσεως ,νά θέλει νά γίνει Έλληνας. Ή περίπτωσή του εξετάζεται κατά τρόπο εξατομικευμένο γιά νά δούμε άν, πέραν τών τυπικών προϋποθέσεων, συντρέχουν καί ουσιαστικές προϋποθέσεις, δηλαδή προϋποθέσεις υπάρξεως γνησίου δεσμού μέ τό Ελληνικό έθνος, τό ελληνικό κράτος, τήν ελληνική κοινωνία, γιατί αυτό προϋποθέτει τό ελληνικό κράτος, είναι εθνικό κράτος. Καί όλ΄ αυτά ίσχυαν καί ισχύουν ακόμα, δεδομένου ότι ό νόμος 3838/2010 περί ιθαγένειας τού Γιώργου Παπανδρέου εκρίθη αντισυνταγματικός από τό Συμβούλιο Επικρατείας.....Ό νόμος αυτός εισάγει μία ρύθμιση – τροποποίηση τού κώδικα ιθαγένειας πού λέει ότι τά παιδιά αλλοδαπών τών οποίων καί οί δύο γονείς έχουν πέντε χρόνια νόμιμης παραμονής στήν Ελλάδα μπορούν νά αποκτήσουν τήν ελληνική ιθαγένεια , άν έχουν συμπληρώσει έξι χρόνια υποχρεωτικής παιδείας. Άπαξ καί συμβαίνουν αυτά τά αντικειμενικά, τά τυπικά στοιχεία, ό άλλος κάνει μία αιτησούλα καί γίνεται Έλληνας. Καμμία εξατομικευμένη κρίση. Κι΄ εδώ είναι τό κρίσιμο σημείο. Δέν εξατομικεύεται. Λένε: <<Mά, θά γίνουν Έλληνες>>. Όλο αυτό τό πράγμα, είναι μία φιλολογία, μία εικοτολογία, ότι, αφού τό παιδί θά πάει στό σχολείο, θά γίνει Έλληνας. Δηλαδή, εάν εγώ είχα μείνει στήν Γαλλία ή κάπου στίς Βρυξέλλες, πού θά μπορούσα νά είχα μείνει καί δέν έμεινα, ό γυιός μου θά αφελληνίζετο καί θά εγίνετο Γάλλος ή Βέλγος; Θά ήταν τό μεγαλύτερο όνειδος τής ζωής μου. Όνειδος θά αισθάνεται καί ό Πακιστανός πού είναι στήν Ελλάδα άν συμβεί τέτοιο πράγμα μέ τό παιδί του........Άς δούμε, λοιπόν, τήν πραγματική νομικοπολιτική καί φιλοσοφική βάση αυτών τών ρυθμίσεων, αυτών τών απόψεων, πού θέλουν κατάργηση τής εξατομικευμένης κρίσεως καί κατάργηση τής έρευνας γιά τήν ύπαρξη γνήσιου δεσμού τού αλλοδαπού μέ τό ελληνικό έθνος. Ή απόφαση τής ολομέλειας τού ΣτΕ, αφού λέει ότι ό εθνικός νομοθέτης πρέπει νά σέβεται γενικώς τίς διατάξεις τού Συντάγματος καί κυρίως αυτές πού χαρακτηρίζουν ώς εθνικό τό ελληνικό κράτος – νά μή τίς αναφέρουμε όμως τώρα – αναφέρει :
<< Ό νομοθέτης έχει μέν την δυνατότητα νά εκτιμά εκάστοτε τίς συγκεκριμένες συνθήκες πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές, καί νά καθορίζει τίς προϋποθέσεις κτήσεως τής ελληνικής ιθαγενείας κατά τρόπο χαλαρώτερο ή αυστηρότερο, αλλά έν πάση περιπτώσει δέν μπορεί νά παραγνωρίσει τό γεγονός ότι τό ελληνικό κράτος ιδρύθηκε καί υπάρχει ώς εθνικό κράτος, μέ συγκεκριμένη ιστορία καί ό χαρακτήρας αυτός είναι εγγυημένος τουλάχιστον από τούς ορισμούς τού άρθρου 1 παρ. 3 τού ισχύοντος Συντάγματος >> - όλες οί εξουσίες πηγάζουν από τόν λαό, υπάρχουν υπέρ τού λαού καί τού έθνους - << τέλος δέ καί ότι τό κράτος αυτό είναι εντεταγμένο σέ υπερεθνική κοινότητα εθνικών κρατών μέ παρόμοιες συνταγματικές παραδόσεις (Ευρωπαϊκή Ένωση) – πολύ σημαντικό αυτό πού γράφεται στήν συνθήκη - << ή οποία μάλιστα, κατά τό άρθρο 4 παρ.2 τής Συνθήκης γιά τήν Ευρωπαϊκή Ένωση, σέβεται τήν εθνική τους ταυτότητα >> - τήν εθνική ταυτότητα τών κρατών, όχι τών ατόμων- << πού είναι συμφυής μέ τήν θεμελιώδη πολιτική καί συνταγματική τους ταυτότητα>>.
Δηλαδή, έρχεται ή συνθήκη καί λέει ότι έχουμε στήν Ευρώπη εθνικά κράτη. Ή πολιτική καί συνταγματική δομή τών κρατών είναι συμφυής μέ τήν ίδια τους τήν εθνική ταυτότητα.
<< Συνέπεια δέ τούτων είναι ότι ελάχιστος όρος καί όριο τών σχετικών νομοθετικών ρυθμίσεων γιά τήν απονομή τής ελληνικής ιθαγενείας είναι ή ύπαρξη γνήσιου δεσμού τού αλλοδαπού μέ τό ελληνικό κράτος καί τήν ελληνική κοινωνία, τά οποία δέν είναι οργανισμοί ασπόνδυλοι καί δημιουργήματα εφήμερα, αλλά παριστούν διαχρονική ενότητα μέ ορισμένο πολιτιστικό υπόβαθρο, κοινότητα μέ σχετικώς σταθερά ήθη καί έθιμα, κοινή γλώσσα μέ μακρά παράδοση, στοιχεία τά οποία μεταβιβάζονται από γενεά σέ γενεά .......Εάν παρεγνωρίζετο ή προϋπόθεση τού ουσιαστικού δεσμού καί ό νομοθέτης ....μπορούσε νά τόν αγνοήσει καί νά ελαχιστοποιήσει τά προσόντα κτήσεως τής ιθαγενείας, τότε πρακτικώς θά μπορούσε καί νά προσδιορίσει αυθαιρέτως τήν σύνθεση τού λαού, μέ τήν προσθήκη απροσδιόριστου αριθμού προσώπων ποικίλης προελεύσεως , μέ χαλαρή ή ανύπαρκτη ενσωμάτωση , μέ ό,τι τούτο θά συνεπήγετο γιά τήν συνταγματική τάξη καί τήν λειτουργία τού πολιτεύματος >>.
Ή πλειοψηφία λέει πράγματα αυτονόητα. Αυτά πού ίσχυαν τά ξέραμε όλοι. Μάς λέει ότι δέν πρέπει νά ασχολούμαστε μέ τήν ύπαρξη αντικειμενικών στοιχείων. Τό άν κάποιος είναι Έλληνας, έχει νά κάνει μέ τήν γνήσια σχέση πού έχει μέ τό ελληνικό έθνος. Καί όχι πόσα χρόνια φοίτησε στό σχολείο ή πόσα ένσημα έχει στό ΙΚΑ ή πόσα χρόνια παραμονής έχει στήν Ελλάδα γιατί έτσι οδηγούμαστε στήν θέση πού έν τέλει κατέληξε νά υποστηρίξει, σέ ένα άρθρο του στό Βήμα , τότε πού γίνονταν οί σχετικές συζητήσεις, ό γνωστός καθηγητής Αντώνης Λιάκος, όπου είπε << όταν υπάρχει ΑΦΜ υπάρχει καί ελληνική ιθαγένεια>> . Πρέπει νά εξετάζουμε τόν γνήσιο δεσμό.
Καί πάμε τώρα στή πολύ σοβαρή άποψη τής μειοψηφίας, ή οποία πρέπει νά μάς προβληματίσει. Είναι νομίζω έντεκα μέλη, δύο αντιπρόεδροι ....καί οί υπόλοιποι σύμβουλοι. Ή θέση τού είναι πολύ σοβαρή καί γί΄ αυτό πολύ επικίνδυνη. Πρίν απ΄ όλα θεωρούν ότι ή βουλή δέν δεσμεύεται από καμμία συνταγματική διάταξη όταν καθορίζει τούς όρους τής κτήσεως τής ελληνικής ιθαγένειας.<< Αυτό>>, λέει, << τό καθορίζουν οί κρατούσες στό σώμα πολιτικές απόψεις>>..... Καί πάω τώρα στήν σοβαρότατη άποψη τής μειοψηφίας. << Καί ορίζει μέν ή διάταξη τού άρθρο 1 παρ.3 τού Συντάγματος ότι όλες οί εξουσίες πηγάζουν από τόν λαό, καί υπάρχουν υπέρ τού λαού καί τού έθνους .Ωστόσο, ούτε από τήν διάταξη αυτή, ούτε από άλλη συνταγματική διάταξη απορρέει ή υποχρέωση τού νομοθέτη νά θέσει ώς προϋπόθεση γιά τήν ανάκτηση τής ελληνικής ιθαγένειας τήν διαπίστωση γνήσιου δεσμού μέ τό ελληνικό έθνος, δηλαδή τήν ύπαρξη ήδη διαμορφωθείσης εθνικής συνειδήσεως τών πολιτογραφουμένων αλλοδαπών. Κατά μείζονα δέ λόγο, όταν πρόκειται γιά απονομή ιθαγενείας σέ ανήλικα τέκνα αλλοδαπών. Καί τούτο διότι, άλλωστε μέ τήν απονομή τής ελληνικής ιθαγένειας>>,προσέξτε εδώ, << ό αλλοδαπός καθίσταται έλληνας πολίτης. Συμπολίτης τών λοιπών ελλήνων καί όχι ομοεθνής τους. Δηλαδή δέν τού αναγνωρίζεται καί ή ελληνική εθνική ταυτότητα. Είναι σαφής δέ κατά τό Σύνταγμα ή διάκριση μεταξύ λαού καί έθνους >>.
Είναι σαφέστατο τί λέει. Ότι όλες αυτές οί συζητήσεις καί εικοτολογίες, από πότε τό δικό μου παιδί πού θά σπούδαζε στήν Γαλλία θά γινόταν Γάλλος , είναι φούμαρα. Πρέπει νά μήν εξετάζουμε τόν γνήσιο δεσμό. Δέν τόν απασχολεί. Θέλει τό παιδί τού αλλοδαπού νά διατηρεί τήν εθνικότητά του καί νά αποκτά υπηκοότητα. Δηλαδή, θά είμαστε πολίτες τού ελληνικού κράτους, τό οποίο ΠΑΥΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ,καί είναι ένας χώρος , όπου εκεί μέσα υπάρχουν διάφοροι πολίτες διφόρων εθνικοτήτων. Καί φυσικά, ανοίγει , καί τό θέμα τής προστασίας τών διαμορφουμένων μειονοτήτων. Ανοίγει ό δρόμος τής μειονότητας. Δέν μπορείς νά στερήσεις τόν Αλβανό, τόν Πακιστανό, όταν θά έχει έναν αριθμό ό οποίος αυξάνεται....νά μήν απολαύσει τά δικαιώματα τής μειονότητας...Στήν άποψη αυτή απαντάει ή πλειοψηφία ορθώς :<< Έν όψει τού ό,τι έχει εκτεθεί ....τό ελληνικό κράτος ιδρύθηκε καί υπάρχει ώς εθνικό κράτος, ή ύπαρξη δέ γνήσιου δεσμού τού αλλοδαπού πρός αυτό καί πρός τήν ελληνική κοινωνία αποτελεί τόν ελάχιστο όρο καί όριο τών νομοθετικών ρυθμίσεων γιά τήν απόκτηση τής ελληνικής ιθαγένειας, οί προϋποθέσεις πού τάσσουν σχετικώς οί επίμαχες ρυθμίσεις, μή συνδεόμενες μέ τήν ύπαρξη τού ώς άνω γνήσιου δεσμού , όχι μόνο δέν τεκμηριώνουν τήν ουσιαστική ένταξη τών αλλοδαπών στήν ελληνική κοινωνία, αλλά , επί πλέον δύνανται νά οδηγήσουν σέ αναίρεση τού κατοχυρωμένου από τό Σύνταγμα εθνικού χαρακτήρα τού κράτους.....θεσπίζοντας (ή μειοψηφία) τίς επίμαχες ρυθμίσεις , δέν λειτουργεί ούτε υπέρ τού λαού (τού οποίου τήν σύνθεση κατά τά εκτεθέντα.....επιχειρεί νά προσδιορίσει αυθαιρέτως μέ τήν προσθήκη απροσδιόριστου αριθμού προσώπων ποικίλης προελεύσεως ), ούτε υπέρ τού Έθνους, παραβιάζοντας , συνεπώς τό άρθρο 1 παρ.3 τού Συντάγματος >>.
Αυτά γράφτηκαν τότε.....Αποδίδω σημασία στό ότι δέν υπάρχει εξατομικευμένη έρευνα.Δέν αναζητείται τό έάν αυτός πού ζητεί νά γίνει Έλληνας θεωρεί τόν εαυτό του κατά δήλωσή του ....ότι ανήκει στό ελληνικό έθνος. Άρα ανοίγει ό δρόμος τής μειονότητας. Αλλάζει ή σύνθεση τού εκλογικού σώματος. Ή σύνθεση τού λαού, καί ό λαός είναι από τά τρία στοιχεία τού κράτους. Άρα, ή συγκρότηση τού λαού , ή συγκρότηση τού εκλογικού σώματος, είναι θεμελιωδέστερο, νομίζω, από τό άν έχουμε Βασιλευομένη ή Προεδρική δημοκρατία. Γιά τήν οποία έγινε δημοψήφισμα.....Πρέπει....νά εντοπίσουμε τό κρίσιμο σημείο αυτού τού νομοσχεδίου, ότι δέν είναι νά βοηθήσουμε, νά δείξουμε συμπάθεια σέ κάποια παιδιά μεταναστών. Τούς έχουμε συμπάθεια. Καί θά θέλαμε πάρα πολύ νά αγαπήσουν τήν πατρίδα πού είναι διαφορετική από τήν πατρίδα τών γονέων τους...Αλλά δέν μπορούμε νά τούς τό επιβάλλουμε ούτε είμαστε καί βέβαιοι. Μακάρι νά γίνουν Έλληνες. Όταν φτάσουν σέ αυτήν τήν ηλικία καί μόνοι τους τό ζητήσουν κάθε περίπτωση θά τήν εξετάσουμε ξεχωριστά......νά φύγουμε από αυτήν τήν κενολογία καί τήν εικοτολογία << τά κακόμοιρα τά παιδάκια γιατί νά μή τά κάνουμε Έλληνες ;>>.Στό παιδί πού είναι στήν Ελλάδα νά τού προσφέρουμε καί τήν παιδεία καί τήν υγεία καί τά πάντα, καί τήν αγάπη μας. Αλλά, δέν θά αποφασίζει αυτό, άν δέν ξέρουμε ότι έγινε Έλληνας , γιά θέματα μείζονος εθνικής σημασίας.....Έλληνας δέν γίνεσαι μέ ένα χαρτί, Έλληνας είναι βίωμα.Καί επειδή αυτές οί διατάξεις πού θεμελιώνουν τόν εθνικό χαρακτήρα τού έθνους ,καλώς ή κακώς είναι αναθεωρήσιμες, οτιδήποτε έχει σχέση μέ τήν ιθαγένεια νά αποτελέσει ένα κείμενο αναθεωρητικής βουλής τού Συντάγματος, καί κατά τήν γνώμη μου δημοψηφίσματος. Είναι σπουδαιότερο από τό άν θά έχουμε Βασιλιά ή Πρόεδρο δημοκρατίας ή άν έχουμε ευρώ ή δραχμή >>. Συμφωνώ καί επιρρωνύω. Συνεχίζεται στό επόμενο.
21/11/2016

Αθηνά Κατσαφάδου

1 σχόλιο: